lördag 7 januari 2012

...att gubbslem kan dra åt helvete

Läser i dagens Aftonbladet artikelserien om sexköparna. Vad är det som får män (oftast män) att tro att de kan göra som de vill med tjejer och kvinnor? Vad är det för mekanismer i huvudet på dem som tillåter dem att rationalisera sina argument till "Jag fick inte intrycket att de mådde dåligt av att sälja sex" eller "Kontakten med tjejerna och eskortverksamheten var en spänningsgrej, ett äventyr" och en av dem anser inte "att han tjatat eller propsat på att kvinnorna ska ha olika former av sex med honom. Allt har varit helt frivilligt." Och det säger kräket sen han drogat och därefter våldtagit samtidigt som han filmat det hela. Rent tekniskt sa hon väl inte nej för det brukar ju vara svårt att ha någon uppfattning alls när man är utan medvetande. Exakt VAD är det som gör att de här människorna tror att vi andra finns till för att tillfredsställa varje liten pervers önskan som kan tänkas uppstå i huvudet på dem? VAD får dem att tro att andra är så himla intresserade av dem att det är ok om de kissar en i håret och drar en handtralla och lämnar sitt jävla gåbbaklägg i ansiktet på en? Exakt HUR jävla dum i huvudet måste man vara för att tro att tjejer på 17 eller 18 år skulle vara lika kåta på 73-åriga gubbar som en del av dem är på flickorna? De här individerna får mina primitivaste känslor att gå i spinn och jag är beredd att utkräva hämnd och de mest fruktansvärda straff min hjärna kan tänka ut. Jag bortser helt och hållet ifrån min normala uppfattning om allas rätt till en andra chans och är villig att införa dödsstraff för de här yttepyttiga människorna som gör andra så illa. Jävla kräk, kissa på dem och kasta dem i elden bara!

2 kommentarer:

  1. Oj!
    Jag borde nog reagera som du men blev mest trött när jag läste tidningen.

    Markattan, har ev tappat stinget

    SvaraRadera
  2. Alternativt kastrering med slö skridsko. Låååångsamt.

    SvaraRadera